Konferencja Meet Beauty w Warszawie

7.11.15

Jak już zapewne wiecie z mojego fanpage, 25 Września pojawiłam się na konferencji Meet Beauty dla vlogerek oraz blogerek makijażowych. Było to pierwsze takiego rodzaju wydarzenie w jakim miałam okazje uczestniczyć. Moje wrażenia? Bardzo pozytywne. Była to wspaniała okazja, żeby poznać dziewczyny, które zajmują się tym co ja, spotkać się z osobami, które od wielu miesięcy znam tylko i wyłącznie za pośrednictwem Youtube. Miałam też możliwość dowiedzieć się nowych rzeczy o kosmetykach a także o prowadzeniu bloga i kanału. 


Zapraszam Was na bloga Julki ze zdjęcia :) 












Ja osobiście zapisałam się na 2 panele - makijażowy i włosowy. Nie do końca byłam zadowolona z przebiegu tych zajęć ponieważ spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Liczyłam na porady dotyczące pielęgnacji włósów czy makijażu, tutoriale, pokazy. Niestety zajęcia były bardziej formą reklamy danej firmy, zwłaszcza w przypadku Remingtona.

Nie mogę jednak narzekać. Oprócz fantastycznych zdjęć i kontaktów przywiozłam z Warszawy wiele nowych kosmetyków do przetestowania. O większości z nich napiszę na blogu, mam w planach również rozdanie.











Z pewnością, jeżeli tylko będzie taka możliwość, wybiorę się na kolejną edycję ten konferencji, która zapowiadana jest na wiosnę. Tym razem rozważniej będę zapisywać się na panele i wybierać wykłady. Na szczęście Warszawa nie jest daleko!

11 komentarze

  1. Piszemy "fanpage" a nie "fun" no chyba że mamy coś bardzo zabawnego na tej stronie ��.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gramatykę też należałoby sobie odświeżyć (szczególnie jako przyszły pedagog).
    "Było to pierwsze takiego rodzaju wydarzenie na jakim miałam okazje uczestniczyć." Chyba uczestniczyć można w wydarzeniu a nie na wydarzeniu :/ . I poprawnie byłoby "tego rodzaju wydarzenie".
    Fajny blog, ale trzeba trochę popracować nad błędami zanim się opublikuje tekst.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za poprawienie mnie, będę to miała na uwadze :)

      Usuń
  3. Super, że miałaś możliwość pojechać na tę konferencję. Jestem ciekawa Twojej opinii o tych kosmetykach :) Ślicznie wyglądałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że opublikowałaś tego posta, bo dowiedziałam się o konferencji ze snapa i byłam ciekawa jak to wyglądało. Będzie też vlog?

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam bardzo dużo o tej konferencji, podobają mi się takie wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Mam nadzieję, że będę miała okazję uczestniczyć w kolejnej edycji :)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem oceny testowanych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń