Plany i postanowienia noworoczne

31.12.15

Rok 2015 dobiega ku końcowi. Zanim napiszę Wam jakie plany i postanowienia wyznaczyłam sobie na kolejny rok, chciałabym podsumować pokrótce co wydarzyło się w obecnym. 


  1. Pierwszym przełomem dla mnie było ścięcie włosów o około 30 cm. Zawsze o tym marzyłam, jednak brakowało mi odwagi. Bałam się jak będę wyglądać, czy nie będę miała problemów z ich ułożeniem, czy nie będę żałować tej decyzji. Stwierdziłam jednak, że włosy odrastają i nawet jeżeli zatęsknię za poprzednią długością, mogę je z powrotem zapuścić. Decyzja okazała się strzałem w 10. Włosy po obcięciu były świeże, zdrowe i lśniące. Zaczęłam też o nie bardziej dbać stosując maski i produkty termoochronne. Częściej z nimi eksperymentowałam, kręciłam, falowałam i upinałam ponieważ trwało to o wiele krócej. Dzisiaj, po 10 miesiącach, włosy odrosły mi o 12 cm. Na razie, oprócz podcięcia końcówek, nie planuję ich skracać ponieważ mimo wielu zalet krótszych włosów, tęsknię za moimi splątanymi kudłami, każdego dnia coraz bardziej. Nie są one też zniszczone, jak były wtedy, żebym musiała je obcinać. Jeśli jednak wahacie się, boicie - nie ma czego! Włosy odrastają i to dość szybko, a zmiana fryzury może wpłynąć korzystnie nie tylko na wasz wygląd ale i samopoczucie. 
  2. Ukończyłam 2 rok studiów ze średnią 4.63 i rozpoczęłam trzeci. Zakończyłam też lektorat Języka Angielskiego na poziomie B2-II z oceną 4+ i rozpoczęłam prywatne lekcje przygotowawcze do egzaminu FCE, który planuję zdać w przyszłym roku.
  3. Na moim kanale wybiło 1000 subskrypcji. Podjęłam tez pierwszą współpracę z firmą Joybox a także zostałam zaproszona na Konferencję Meet Beauty co było dla mnie ogromnym wyróżnieniem.
  4. Założyłam tego bloga, który jest dla mnie motywacją do działania.
  5. Ukończyłam wyzwanie "Przeczytam 52 książki w 2015 roku" z wynikiem 53 książki.
  6. I co najważniejsze poznałam miłość mojego życia, która nadała mu sens i sprawiła, że każdego dnia się uśmiecham a moje plany na przyszłość zaczynają się klarować.
A jakie plany i postanowienia na kolejny rok?

  1. 10 tysięcy subskrypcji na moim kanale. Może trudne do osiągnięcia, ale będę robić wszystko by to się udało.
  2. Nowy tatuaż, który od wielu lat jest moim marzeniem. Choćby nie wiem co, zrobię wszystko aby to marzenie się spełniło.
  3. Ukończenie studiów z dobrym wynikiem, obrona pracy licencjackiej, rozpoczęcie studiów magisterskich, podjęcie pierwszej, pełnoetatowej pracy.
  4. NOWY KOT!!!!
  5. Zdanie FCE na ocenę A lub B.
  6. Może jakieś zaręczyny? :))
  7. Ukończenie wyzwania "Przeczytam 52 książki w 2016 roku" z wynikiem lepszym niż w tym roku. 
  8. Wspaniałe wakacje za granicą z moim ukochanym.
  9. Nowy aparat, który umożliwi rozwój mojego kanału a także tego bloga.
A Wam życzę cudownego Nowego Roku, spełnienia marzeń i Waszych planów!


10 komentarze

  1. powodzenia z kanałem! życzę Ci, zeby się spełniły Twoje marzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia, abyś wytrwała w swoich postanowieniach no i szczęśliwego roku ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzialam na snapchacie to jedno postanowienie juz spelnione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiem, że więcej się nie zdecyduję na krótsze włosy niż mam obecnie, bo w krótszych czułam się beznadziejnie :( co prawda wciąż czekam aż będą do pasa i będę podcinać tylko koncówki co jakis czas ;) fajne postanowienia! A nowy kot i tatuaż kiedy?? :D Moje największe marzenia na ten rok to Londyn i koncert Rihanny w sierpniu ;) też zdaję niedługo FCE, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. I bym zapomniała - życzę 10000 na Yt!!! ❤️😊

    OdpowiedzUsuń