TAG: 50 przypadkowych faktów o mnie

26.2.16

1. Moje wszystkie trzy imiona to India Edwina Emma.
2. Jestem jedynaczką chociaż zawsze marzyłam o rodzeństwie.
3. Mam 2 koty - Gertrudę i Marcelinę oraz szynszylę Suzę.
4. Swój pierwszy blog założyłam mając około 11 lat i był to blog na portalu mylog.pl.
5. Posiadam prawo jazdy.
6. 6 lat uczyłam się w klasie dwujęzycznej z wykładowym Językiem Francuskim.
7. W liceum z matematyki miałam same 1 i 2 i ledwo zdawałam z klasy do klasy.
8. Jednak maturę z matematyki udało mi się zdać na 58% mimo, ze nie zdałam obu próbnych.
9. Od 6 lat palę papierosy i powoli dorastam do myśli, że trzeba je rzucić.
10. Mam 3 tatuaże i kolczyk w pępku.
11. Kiedyś miałam też w nosie, ale wypadł mi podczas snu i nie mogłam go wsadzić z powrotem.
12. Oglądam serial Na Wspólnej od 1 odcinka aż po dziś dzień.
13. Oprócz Na Wspólnej z Polskich seriali oglądam już tylko Przyjaciółki. Obejrzałam też Przepis na Życie ale oprócz tego nie śledzę żadnej Polskiej produkcji.
14. Z seriali zagranicznych oglądałam lub oglądam: 90210, Plotkarę, Chirurgów, Dr House, Pamiętniki Wampirów, Switched at Birth, 4 sezony Glee, 4 sezony Kryminalnych Zagadek Nowego Yorku, Pełną Chatę, Przyjaciół i Pretty Little Liars.
15. Uwielbiam czytać książki
16. Moją ulubioną serią książek na zawsze pozostanie Harry Potter oraz Igrzyska Śmierci
17. Mam wiele ukochanych filmów, ale nie potrafię wybrać tylko jednego.
18. W Gimnazjum ponad rok byłam Wegetarianką, ale wyniki krwi zmusiły mnie do ponownego jedzenia mięsa. Dzisiaj niestety nie wyobrażam sobie z niego zrezygnować.
19. Moje ulubione danie to sushi
20. Bez przerwy mogłabym też jeść owoce morza.
21. Moje ulubione słodycze to Reeses, jednak wciąż kiepsko dostępne w Polsce.
22. Większość moich ubrań pochodzi z Second Handów.
23. Nienawidzę sprzątać a w pokoju mam porządek tylko wtedy jak przyjeżdżają goście.
24. Studiuję Pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną a moim wymarzonym zawodem jest przedszkolanka.
25. Mając około 13 lat zdecydowałam, że moja pierwsza córka nazywać się będzie Emma Irena.
26. A dla chłopca marzy mi się imię Oleander.
27. Podobają mi się również Lily, Nefeli, Anastasia, Noemi, Nela a także Zachary, Jan i Leo.
28. Mam fioła na punkcie symbolu Wieży Eiffla.
29. Mój ulubiony zespół to Simple Plan i uwaga... One Direction.
30. Uwielbiam piosenki Taylor Swift.
31. Interesuję się historią Holokaustu,
32. A moim największym autorytetem jest Irena Sendler.
33. Na mojej ustnej maturze mówiłam o motywie Holokaustu w literaturze i filmie.
34. A moja praca licencjacka dotyczy wykorzystania bajkoterapii we wspomaganiu rozwoju dzieci trzyletnich.
35. Moja ulubiona bajka w dzieciństwie to były Muminki.
36. Mam słabość do białego, pół-słodkiego wina.
37. Obecnie mój blog i kanał współpracują z dwoma firmami. Ciucholandią a także JoyBoxem.
38. Jestem uzależniona od kupowania. Wszystkiego.
39. Moim największym priorytetem w życiu jest rodzina, dzieci, mąż, milion zwierzaków i piękny dom pod miastem.
40. Marzy mi się czarny mops oraz rudy Maine Coon, chociaż jestem zwolenniczką adopcji zwierząt a nie ich kupowania.
41. Chcę mieć 4 dzieci.
42. Moimi wymarzonymi miejscami na podróże są: oczywiście Francja i wszystkie jej rejony, Nowy York, Teneryfa oraz jedna z rajskich wysp (Hawaje, Bora-Bora, Dominikana, Thaiti czy inne).
43. Nie potrafię chodzić na obcasach.
44. Całe życie się odchudzam. Najmniej ważyłam 55 kg a najwięcej 75.
45. Obecnie też jestem na diecie.
46. W przyszłości chciałabym wydać książkę.
47. Choruję na AZS.
48. Lubię prasować.
49. Od 14 lat gram w simsy, grałam w każdą część i jest to właściwie jedyna gra komputerowa, w którą gram. Kiedyś pod wpływem chwili kupiłam najnowsze Sim City, które odpaliłam z 3 razy, i którego nie ogarniam.
50. Swoje pierwsze pieniądze zarobiłam mając 3-4 latka, grając w reklamie.





15 komentarze

  1. Hihi, my zakupoholiczki powinnyśmy trzymać się razem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakiej reklamie grałaś? Nie wspominałaś o tym, albo mam sklerozę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklama Dżemów Jakmon, już ich nie ma a także fabryki Cargil. Dawałam też głos do Chipsów Flipsów i reklamy aut Peugot :D

      Usuń
  3. Mmmm .. Reeses, uwielbiam je <3
    Biorę udział w rozdaniu :)
    e-mail: mabin1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mopsy są cudowne :)
    Biorę udział w rozdaniu:)
    e-mail aleksanra.witrazk@gmail.com
    (niestety nie posiadam facebooka)

    OdpowiedzUsuń
  5. Adrianna Masternak4 marca 2016 23:05

    Myślalam że tylko ja nie potrafię chodzić na obcasach;D
    Biorę udział w rozdaniu.<3
    E-mail: dusia5577@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście,że biorę udział! Lakiery hybrydowe zawsze o nich marzyłam,tylko zawsze szkoda było mi tylu pieniążków ale może teraz się uda! Wierzę w to !!
    Wszystko spełnione !
    Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział :) olka1996@onet.eu

    OdpowiedzUsuń