Pierwsza stylizacja

7.3.16

Blog istnieje już pół roku, tak samo jak i zakładka moda, a pierwsza stylizacja pojawia się dopiero dzisiaj. Długo miałam opory przed pokazywaniem swojej sylwetki w całości, bo wiem, że nie jest ona idealna i wiele należałoby poprawić. Jednak doszłam do wniosku, że czas zaakceptować siebie taką jaką jestem obecnie. Może kiedyś schudnę, może w końcu się uda, ale nie ma co wiecznie rozpamiętywać swoje kompleksy. I Wy też nie rozpamiętujcie tylko kochajcie siebie takie jakie jesteście! Mam nadzieję, że stylizacja, która powstała dzięki współpracy ze sklepem Ciucholandia Wam się spodoba. Więcej informacji o tym niesamowitym internetowym second-handzie pojawi się w kolejnym poście.
















Bluzka - Ciucholandia
Poncho - SH
Legginsy - Esmara
Buty - CCC
Kurtka - Only
Czapka - Sinsay
Rękawiczki - Sinsay

7 komentarze

  1. Szkoda, że nie odeszłaś minimalnie w lewo. Niestety ta zaorana część pola psuje efekt całości, stylizacja jednak bardzo fajna. Też się czaiłam na tą bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poszłam z powodu ogromnego błota w tamtym miejscu, a nie chciałam pobrudzić nowych butów :P Następnym razem zadbam o lepsze tło :)

      Usuń