Aloes - wielofunkcyjny kosmetyk do pielęgnacji

17.10.16



Żel z aloesu to produkt, który od pierwszego użycia stał się moim ulubionym kosmetykiem pielęgnacyjnym. Jego szerokie zastosowanie, niska cena oraz dostępność sprawiają, że zawsze mam w szafce jego zapas i stosuję kilka razy w tygodniu. W Internecie istnieje mnóstwo opinii, postów i vlogów na temat magicznego działania aloesu w wielu różnych aspektach. Ja jednak chciałabym przybliżyć Wam w jaki sposób żel z aloesu sprawdza się u mnie.

TWARZ

Aloes ma właściwości nawilżające dzięki czemu idealnie nadaje się zamiast kremu. Jest lekki i wchłania się błyskawicznie przez co zazwyczaj stosowałam go zamiast kremu na dzień. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie aby aplikować go na noc. 

WŁOSY

Wielokrotne słyszałam, że żel z aloesu redukuje świąd oraz łupież. Z moim problemem dermatologicznym się nie uporał ale za to idealnie sprawdził się jako dodatek do maski. Po umyciu głowy mieszam maskę z żelem w proporcji 1:1 i nakładam na włosy. Czasami spłukuję po 15-20 minutach, częściej jednak stosuję godzinny kompres owijając włosy folią i ręcznikiem. 

SKÓRA

Żel z aloesu łagodzi wszelkie podrażnienia. Podczas lata i sezonu na komary nie rozstawałam się z nim na krok ponieważ rewelacyjnie koił świąd w miejscach ugryzienia. Sprawdzał się także w przypadku poparzeń słonecznych oraz po depilacji czy goleniu. 


Skład (marka Grovita):
Aqua, Aloe Barbadiensis Extract, Propylene Glycol, Glycerin, Symphytum Offcinale Extract, Panthenol, Allantoin, Carbomer, Triethanoloamine, DMDM Hydantoin

Jego cena to około 12 zł. Jest to śmieszna cena jak na tak dobry kosmetyk.

              A wy kiedyś stosowałyście aloes w pielęgnacji?


6 komentarze

  1. tego żelu nie miałam, ale muszę go wypróbować :) mam wyciąg z aloesu i czasem dodaję go do maski lub odżywki, świetnie nawilża włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie działa podobnie jak żel, bo żel z dodatkiem maski robi cuda z moimi włosami!

      Usuń
  2. Uwielbiam aloes. Wszystko jest w stanie złagodzić i ukoić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię aloes w kosmetykach w kremach do rąk zwłaszcza!!

    OdpowiedzUsuń