Konferencja Meet Beauty - Relacja

27.4.16

23 Kwietnia w Warszawie miała miejsce II edycja Konferencji Meet Beauty. I tym razem udało mi się pomyślnie przejść rekrutację i, ku mojej wielkiej radości i ekscytacji, zostałam zaproszona do wzięcia udziału w wydarzeniu. Tym razem konferencja odbywała się na większą skalę, zaproszonych zostało 300 blogerów i vlogerów urodowych a także o wiele więcej firm kosmetycznych. Zmianie uległo także miejsce, tym razem wiedzę zdobywaliśmy na Stadionie Narodowym.


Organizacja konferencji, podobnie jak i poprzednim razem, była na bardzo wysokim poziomie. Komunikacja z organizatorami przebiegała bardzo sprawnie, można było skontaktować się z nimi bez problemu i szybko otrzymać odpowiedź. Udzielono nam także wskazówek dotyczących dojazdu, otrzymaliśmy zniżkę na nocleg, indywidualny harmonogram oraz identyfikatory, dzięki, którym wiedzieliśmy z kim mamy do czynienia i jaka jest nazwa bloga lub kanału każdego z członków.




Na konferencję zostało zaproszonych wiele firm kosmetycznych. Były to: Pilomax, Lirene, Golden Rose, Glov, Eveline, Indigo, Bielenda, Gliss Kur, Tołpa a także Palmer's. Każda z firm posiadała stanowisko, do którego można było podejść i porozmawiać o ofercie kosmetyków, a także otrzymać je do przetestowania. Dodatkowo firma Pilomax a także Gliss Kur przeprowadzała badanie włosów oraz skóry głowy diagnozując rodzaj włosów, poziom ich porostu, gęstości a także zniszczenia. 










Każdy z ucestników mógł zapisać się na warsztaty. Do wyboru były 3 panele: paznokciowy z firmą Indigo, makijażowy z Lirene oraz pielęgnacyjny z Tołpą. Ja postanowiłam zapisać się na 2 pierwsze.
Na warsztatach z marką Indigo dowiedziałam się jak wykonać manicure z masłem shea, który ma odżywić i nadać blask naszym paznokciom, a także jakie błędy najczęściej są popełniane w manicure hybrydowym. Ponieważ moja wiedza o paznokciach jest mała, było to ciekawe doświadczenie. Na warsztatach z marką Lirene zostałam zapoznana z nowościami firmy, obejrzałam także tutorial makijażowy stworzony przez Annę Orłowską, dowiedziałam się jak prawidłowo wykonywać konturowanie twarzy a także strobing. 








W trakcie konferencji otrzymaliśmy posiłek z deserem, mięliśmy także dostęp do napoi zimnych oraz gorących. Ponieważ wstałam tego dnia o godzinie 3 aby dotrzeć do Warszawy, stały dostęp do kawy był dla mnie zbawienny. Dodatkowym atutem wydarzenia była masa konkursów, w których można było wziąć udział i wygrać zestawy kosmetyków, warsztaty a nawet noclegi w hotelach AccorHotels w całej Polsce. Na sam koniec, obsługa Stadionu Narodowego pozwoliła Nam wejść na murawę i wykonać sobie pamiątkowe zdjęcie. 


Podsumowując, niezwykle cieszę się, że miałam okazję, po raz drugi, wziąć udział w tym wydarzeniu. Cudownie było spotkać się z taką ilością ludzi, którzy rozumieją to co robię i kocham i dzielą tą samą pasję. 

6 komentarze