Niedziela na Rynku wrocławskim

11.5.16

Ku mojej ogromnej radości, wiosna powróciła do Wrocławia a nawet postanowiła zostać na dłużej. Na mieście pierwsze nogi bez rajstop a także sandały. Ja jeszcze się powstrzymam i poczekam, aż temperatura wzrośnie do 25 stopni w cieniu. Tymczasem przychodzę do Was ze stylizacją gdzie połączyłam letni kombinezon z butami typu slip-on a także legginsami i sweterkiem. 






















Kombinezon: Ciucholandia
Sweter: Stradivarius
Legginsy: Esmara
Okulary: Aliexpress
Naszyjnik: Aliexpress
Torebka: H&M

4 komentarze

  1. Piękny jest ten zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Tutaj idealny byłby kapelusz z szerokim rondem! Mam podobną sukienkę i zawsze noszę ją z długimi kozakami i kapeluszem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja. Ja do tego dorzuciłabym np takie klapki jak tu mają https://butymodne.pl/klapki-damskie-c10782.html nadałoby to trochę lekkości tej stylizacji :) No chyba, że to już jesienna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń