Witajcie!

21.10.15



Witam Was serdecznie! Zanim na dobre rozpocznę prowadzenie bloga, chciałabym abyście dowiedzieli się o mnie paru rzeczy. Chciałabym przybliżyć Wam czego możecie spodziewać się po tym miejscu. O czym będę pisać, czym zajmuję się na co dzień, co lubię i czym się interesuję. Mam nadzieję, że spodoba wam się to co zaproponuję i zostaniecie ze mną na dłużej. Jednak nie przedłużając, zapraszam Was do dalszej lektury.

1. Blogi prowadzę już od dobrych 10 lat. W swoich życiu miałam ich wiele, jednak na jednym z nich opisałam 8 lat mojego życia. Notki zostały ukryte, dzisiaj istnieją tylko dla mnie. Jednak szczególnie chciałabym powitać osoby, które ze mną stamtąd przyszły. Jest mi niezmiernie miło, że są osoby, które towarzyszą mi w tej przygodzie już od paru lat. Jeżeli więc liczycie na porady jak pisać bloga, możecie na mnie liczyć.

2. Blog ten powstał dla rozszerzenia mojego kanału na Youtube. Niekiedy słowo mówione nie wystarcza. Klikając w ikonkę "Youtube" przy umieszczonym niżej filmie, przeniesiecie się do mojego kanału. Na temat nagrywania również chciałabym się rozwinąć. Udzielić Wam wskazówek. Oczywiście na tyle na ile potrafię, bo w tym temacie wciąż raczkuję.



3. Mam na imię India. Imię to zostało zaczerpnięte z książki "Tylko Manhattan". Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu się podoba, niektórzy uznają je za dziwne, kolejni za głupie ale są też tacy, którzy się nim zachwycają. Najważniejsze jest to, że ja nie zamieniłabym go na żadne inne. Dopiero po wielu latach nauczyłam się je lubić i akceptować. O tym również chciałabym Wam napisać.

4. Studiuję Pedagogikę, a konkretnie Edukację wczesnoszkolną i przedszkolną na Uniwersytecie Wrocławskim. W dniu, kiedy piszę tego posta, jestem na III roku studiów licencjackich. Możecie więc spodziewać się sporadycznie postów dotyczących dzieci, ich rozwoju, pomysłów na zabawy i spędzanie czasu.

5. Jestem zakupoholiczką i każdego dnia staczam walkę z milionem rzeczy. Do minimalizmu jeszcze spora droga. Dlatego więc mam w szafie dużo ubrań, które chciałabym Wam przybliżyć w stylizacjach oraz wiele kosmetyków do zrecenzowania lub pokazania w tutorialach.

6. Na dzień dzisiejszy pracuje dorywczo w Teatrze, oraz na planie filmowym/serialowym, chociaż prowadzenie kanału, bloga i wszelkich portali społecznościowych również mogę nazwać pracą, jednak niezwykle przyjemną. Jeżeli więc interesuje Was życie za kulisami takich miejsc chętnie trochę o tym opowiem. 

7. Moją największą miłością jest Francja, jej kultura, muzyka, jedzenie. Jeżeli na tym blogu, lub kanale, zobaczycie dużo Wieży Eiffla, lawendy i francuskich napisów -  nie zdziwcie się. Jestem w stanie zagwarantować Wam, że tak będzie.

8. W wolnych chwilach uwielbiam czytać książki, oglądać seriale czy filmy. Eksperymentuje z metodą decoupage oraz szeroko pojętym DIY. Dlatego też możesz liczyć na wszelkie recenzje a także tutoriale hand made.

9. Mam 3 dzieci - kotki: Marcelinę i Gertrudę oraz szynszylę Suzę. O życiu zwierząt pisać nie zamierzam, ale może podzielę się z Wami kilkoma ważnymi wskazówkami. 

10. Na co jeszcze możesz liczyć? Inspiracje kulinarne, fotorelacje z odwiedzonych miejsc oraz eventów, pomysły na dekoracje pokoju, opisy ludzkich zachowań... jednym słowem wszystko. Jedną z moich cech jest nieprzewidywalność a więc tak naprawdę nie jestem w stanie dzisiaj zaplanować jak dokładnie będzie wyglądać ten blog. Jedno mogę Wam obiecać... nie zawiodę!

Jeżeli jesteście ciekawi co będzie dalej, jak rozwinie się to miejsce, zapraszam do śledzenia moich portali społecznościowych, które znajdziecie w prawym górnym rogu strony, oraz po prawej stronie notki. Wtedy na pewno nie przegapicie ani posta, ani filmiku! Do zobaczenia!

16 komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa nowej odsłony Twojego blogowania, więc z niecierpliwością czekam na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tu się pozmieniało! Jest super:) Trzymam za Ciebie kciuki i czekam na nowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu < 3 Powodzenia i czekam na nowe wpisy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią będę czytać każdy następny post, czekam szczególnie na DIY, stylizacje i recenzje kosmetyków, w których powoli się zakochuję :D
    Życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu, bo widać, że bardzo to lubisz.
    Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza stylizacja pojawi się już niedługo :) Będzie też relacja z konferencji w Warszawie oraz test kosmetyków, które stamtąd przywiozę :)

      Usuń
  5. czekam na kolejny wpis

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, mam na imię Dominika. Oglądam Cię na Youtube już od dawna i mogę stwierdzić, że jesteś najlepszą youtuberką wszechczasów. :-D Gdy dowiedziałam się, że będziesz prowadzić bloga byłam przeszczęsliwa<3 Jesteś taka niepowtarzalna... naprawdę. Inne youtuberki są zbyt "plastikowe" jak dla mnie, ale ty jesteś idealna! POZDRAWIAM
    Ps. Też kocham Francję<3

    OdpowiedzUsuń